Anneler Babalar Bu Ayakkabılara Bayılacaksınız... ~ BilgiBebek <!--Can't find substitution for tag [bilgibebek.blogspot.com.tr.anasayfa]-->

25 Şubat 2015 Çarşamba


Merhabalar...

Bebekler üzerine oluşturulan bu blog sizlere kampanyalı ürünlerden bahsetmek istiyor. Bursa Altıparmak'da bir giyim mağazasında(adı:Viar) gezerken bebek ayakkabılarını gördüm ve dikkatimi çekti yaklaştım. Baktım ki orada Gezer ve Fınlay marka bebek ayakkabılarının çok uygun bir fiyatta olduğunu gördüm ve benim çok hoşuma gitti bu sevimli ayakkabılar. Bunu da sizinle paylaşmadan rahat edemedim.

Bahsettiğim ayakkabıların fiyatı 3,95 TL. Evet yanlış okumadınız 3,95 yani yuvarlarsak 4 TL. Gezer marka olması daha hoş bir konu çünkü kaliteli ürünler satıyor. Aşağıda bu ayakkabıların görüntülerini sizinle paylaşacağım ki bence görülmeye değer ürünler.
Böyle dikkatimi çeken ürünler vs. paylaşacağım sizlerle hepinize sağlıklı, mutlu günler dilerim... :)

fınlay bebek ayakkabiları
Fınlay

gezer bebek ayakkabiları
Gezer

fınlay gezer bebek ayakkabiları
Fınlay & Gezer

0 yorum:

Yorum Gönder

Sosyal Paylaşım Sayfaları

sosyal sitesosyal sitesosyal site

Taze Yayınlar

Takipçilerim

Popüler Yazılarımız

Sayfa Görüntüleme Sayısı


Bumerang - Yazarkafe

Bumerang - Yazarkafe

Bloğumuza Birde Burdan Bakın ツ