Bütün Annelerin ve Anne Adaylarının Anneler Günü Kutlu Olsun :) ~ BilgiBebek <!--Can't find substitution for tag [bilgibebek.blogspot.com.tr.anasayfa]-->

10 Mayıs 2015 Pazar





Bugün hepimizin bildiği gibi anneler günü. Kıymetli annelerimizin özel günlerinden biri ama biz annelerimizi bu özel gün nedeniyle değil, biz her zaman onları seviyoruz ve değer veriyoruz. Bu özel günde annelerimize hediye alıp onları mutlu etmeyi unutmuyoruz.

Ben çok düşündüm ne alayım biricik anneciğime diye sonunda bir karara vardım ve kahve fincanı takımı aldım. Hediyemi verirken de çiçek alıp verecektim fakat ufak bir kaza geçirdim ayağımı burktum.


Sizler de annelerinize pasta yapabilir veya hazır alabilirsiniz.  Sevdiği bir yere yemeğe götürebilirsiniz.

Bütün Annelerimizin ve Anne Adaylarının Doğum Gününü Kutluyorum... :)

Bebeğinizle sağlıklı,mutlu ve huzurlu günler dilerim. Hoşça kalın.

0 yorum:

Yorum Gönder

Sosyal Paylaşım Sayfaları

sosyal sitesosyal sitesosyal site

Taze Yayınlar

Takipçilerim

Popüler Yazılarımız

Sayfa Görüntüleme Sayısı


Bumerang - Yazarkafe

Bumerang - Yazarkafe

Bloğumuza Birde Burdan Bakın ツ