Yabancı Şarkıyla Ritim Tutan Sevimli Bebeğin Dansını İzlemelisiniz ~ BilgiBebek <!--Can't find substitution for tag [bilgibebek.blogspot.com.tr.anasayfa]-->

21 Kasım 2015 Cumartesi

Bebek, güzel yabancı bir şarkı çaldığı zaman oynamaya başlıyor. Daha sonra bebek ritim kısmı bitince duraksıyor ve ritim devam ettiği sırada dansına kaldığı yerden devam ediyor.

Güne bir sıfır önde başlamak için bu sevimli bebeğin dansını izlemenizi tavsiye ediyorum... Maşallah çok da güzel oynuyor, acaba ileride bir dans başarısı olabilir mi? Bir ışık sezdim bu bebekten :)


0 yorum:

Yorum Gönder

Sosyal Paylaşım Sayfaları

sosyal sitesosyal sitesosyal site

Taze Yayınlar

Takipçilerim

Popüler Yazılarımız

Sayfa Görüntüleme Sayısı


Bumerang - Yazarkafe

Bumerang - Yazarkafe

Bloğumuza Birde Burdan Bakın ツ