Bebekler 1 Yaşından Önce Keçi Sütü İçebilir Mi? ~ BilgiBebek <!--Can't find substitution for tag [bilgibebek.blogspot.com.tr.anasayfa]-->

3 Ocak 2015 Cumartesi

Hassas Annemiz Fazilet: İyi geceler:) size paylaştığınız değerli ve bilimsel bilgiler icin çok teşekkur ederim.Ben keçi sütünün Anne sütünü yeterli alamayan bir bebekteki değeri nedir bunu öğrenmek istiyorum. İlk 1sene inek sütü evet allerjen peki keçi sütü? Teşekkür ederim.Cevabım:Keçi sütü 1 yaşından küçük bebeklere uygun değil diyor doktorların çoğu. Keçi sütü ilk 1 yıl demir ve vitamin oranı olarak bebeklerin ihtiyaçlarını karşılamaya yetmiyor. 1 yaşından küçük bebeklerde kansızlığa yol açabilir. Bebekte keçi sütüne alerji varsa kötü sonuçlara neden olabilir.

Bebekler Keçi Sütü İçebilir Mi?
Bebekler Keçi Sütü İçebilir Mi?


1 yaşına kadar anne sütü veya devam sütü almalı bebek. Zaten piyasadaki keçi sütlerinin mutlaka inek sütüyle karışık olduğunu söylüyor bilenler. Keçi sütü çok az bulunurmuş ve satabilmek için karıştırıyorlarmış diye duyuyorum. Bu riski almayın derim ama tabii doktorunuza danışın. İlk 1 yıl süt yasak ama sütten yoğurt mayalayıp verebilirsiniz doktorunuz yoğurt verebilirsin dediğinde.Not:Lütfen doktorunuzu dinleyin. Benim tavsiyelerim sadece benim tecrübelerim ve kişisel araştırmalarımdır. Teşhis ve tedavi niteliği taşımaz ve doktorunuzun tavsiyesinin yerini tutmaz. Sevgiler...

0 yorum:

Yorum Gönder

Sosyal Paylaşım Sayfaları

sosyal sitesosyal sitesosyal site

Taze Yayınlar

Takipçilerim

Popüler Yazılarımız

Sayfa Görüntüleme Sayısı


Bumerang - Yazarkafe

Bumerang - Yazarkafe

Bloğumuza Birde Burdan Bakın ツ