Kişisel makale- Elver ki aksamasın yaşamım ~ BilgiBebek <!--Can't find substitution for tag [bilgibebek.blogspot.com.tr.anasayfa]-->

16 Kasım 2014 Pazar

Oysa herşey onun içindi, daha mutlu görmek içindi bütün yaptığım şeyler... Zamanı yakalayıp " heyy dur bakalım nereye gidiyorsun! Daha benim bir diğer parçamla geçireceğim dolu dolu zamanım var. Gidemezsin buna izin vermiyorum! " demek için onu hep böyle azarlıyorum. Çünkü kaybedecek vaktim yok benim, her anı dolu dolu kahkahalar atarak geçirmek başkalarına has bir husus mu sadece? Öyleyse küçük çocuğun dediği gibi " bende istiyorum".


Evet bende istiyorum sokak ortasında kahkahalarla gezen bir çift kumru olmayı... Hiç bir farkımız yok herşey buna elveriyor o halde neden biz de elvermiyoruz birbirimize ? Gecikmeden bir an önce elversek iyi olur yoksa aksıyor yaşamım ellerin olmayınca...

0 yorum:

Yorum Gönder

Sosyal Paylaşım Sayfaları

sosyal sitesosyal sitesosyal site

Taze Yayınlar

Takipçilerim

Popüler Yazılarımız

Sayfa Görüntüleme Sayısı


Bumerang - Yazarkafe

Bumerang - Yazarkafe

Diğer Yazılarımız

Bloğumuza Birde Burdan Bakın ツ